perjantai 24. toukokuuta 2013

Perjantai-Pingviini

Kuukaus takana käsityökeskusta, harmi kun loppu tänään :( 
Sormet on täynnä metallilangan pistoja kun piti solmia roseekukkia yhteen sellasta lampunvarjostinta varten. Kukkia tuli 76 ja verta vuodatin ainakin kolme litraa!
Kuvia ku niistä sais tänne työnnettyä mitä oon tuolla tehny, mutta oon vaan niin käsittämättömän laiska pff..

Maanantaina alkas työkokeilu kukkakaupassa, mitähän siitäki tulee :D ei varmaan muuta ku sanomista. 

Jee mulle on tulossa sellanen hieno Perjantai-Pingviini pätsi mun liiviin, en jaksa oottaa! 

Hirmu häslinkiä ollu kotosalla ku ensmäistä kertaa pääsee tekemään pihalle mitä haluaa :) kämäsiä kukkia oon yrittäny istutella, jospa ne säilyy hengissä kesän..

Meijjän pikku Kukikuu Kuukle on jo kasvanu isoks pojaks! Mitenkähä tuo syksyllä pärjännee metällä, kun meinaa vähä vökälöidä. Pentu tietysti vielä, mutta jospa sille malttia tulis kun vanhemmaks kasvaa :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti